آخرین تحولات لبنان

۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر: 841089

تیم‌های استقلال و تراکتور از ساعت ۱۵ در جام حذفی به مصاف هم رفتند.

اعلام نتایج بازی استقلال- تراکتور

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۵ به مصاف تراکتور تبریز رفت.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، پیمان بابایی، کوین یامگا و ارسلان مطهری

ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریاکیا، صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد قنبری، محمدرضا عباسی و رضا اسدی

گزارش مسابقه:

دقیقه 1: محمدرضا اخباری به مانند سایر بازی‌های خود در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال با یک شروع مجدد اشتباه نزدیک بود تیمش را به درد سر بیندازد که خودش اشتباه خود را جبران و توپ را از ارسلان مطهری روی نقطه پنالتی گرفت.
دقیقه ۸: کوین یامگا در آستانه تک به تک شدن با گلر حریف پس از برخورد با هادی محمدی بر روی زمین سرنگون شد؛ اما ناظمی اعتقادی به خطا نداشت.
دقیقه ۱۳: ضربه ایستگاهی آبی‌ها از پشت محوطه را بعد از یک پاس‌کاری، مهدی مهدی‌پور با شوتی محکم روانه دروازه تراکتور کرد که اخباری با دفعی ناقص توپ را راهی کرنر کرد.
دقیقه ۲۲: دومین موقعیت جدی استقلال روی پاس عرضی کوین یامگا، با فرصت‌سوزی باورنکردنی ارسلان مطهری و زدن توپ به بیرون توسط این بازیکن، از بین رفت.
دقیقه ۲۴: روی پاس در عمق استثنایی ریکاردو آلوز، رضا اسدی با حسینی تک به تک شد اما خروج کاپیتان استقلال از دروازه منجر به دفع موقعیت تراکتور شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.